211.10.10.100

προϋπόθεση να υφίσταται συμβόλαιο εξυπηρέτησης με την εταιρεία μας       

Δωρεάν

επείγουσα τεχνική βοήθεια

από τον Όμιλο Clemic

Νέα καινοτομία!

24/7 Home Emergency, σε συνεργασία με την Interpartner Assistance

Η καλυψη αφορα τις κάτωθι ειδικότητες και περιλαμβάνει:

πυρασφάλεια

Είστε υφιστάμενος ή νέος πελάτης της Clemic Services A.E.;

Μάθετε πως μπορείτε να αποκτήσετε δωρεάν την υπηρεσία 24/7 Home Emergency, σε συνεργασία με την InterPartner Assistance.

Η υπηρεσία σας προσφέρει επείγουσα* τεχνική βοήθεια για το σπίτι ή τον κοινόχρηστο χώρο της πολυκατοικίας σας απλώς καλώντας: 210 9469741 ή 211 1075754 (ειδικούς αριθμούς) με το 24ωρο τηλεφωνικό μας κέντρο

*Επείγουσα ανάγκη: Πρόκειται για μια ζημιά επείγοντος χαρακτήρα που χρήζει άμεσης αποκατάστασης.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΛΥΨΕΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ


1. Αποστολή Υδραυλικού 60€ 2 φορές/έτος
2. Αποστολή Ηλεκτρολόγου 60€ 2 φορές/έτος
3. Αποστολή Κλειδαρά 60€ 2 φορές/έτος
4. Αποστολή Τεχνικού Υαλοπινάκων 60€ 2 φορές/έτος
5.Υπηρεσίες Φύλαξης για μέγιστη χρονική διάρκεια 72 ωρών 60€ 2 φορές/έτος
6. Προσωρινή αντικατάσταση συσκευών τηλεόρασης, DVD 100€ 2 φορές/έτος
7. Υπηρεσία καθαρισμού για την αποκομιδή ερειπίων 200€ 1 φορά/έτος
8. Μεταφορά επίπλων 300€ 1 φορά/έτος
9. Αποθήκευση-φύλαξη επίπλων 300€ 1 φορά/έτος
10. Διαμονή σε ξενοδοχείο (έως 5 άτομα και μέχρι 2 διανυκτερεύσεις) 45€ ανά άτομο/διανυκτέρευση
11. Επείγουσα επιστροφή στην κατοικία (για απόσταση >200χλμ.)
12. Ανάκτηση οχήματος από τον ασφαλισμένο
13. Υπηρεσία πληροφοριών
14. Μεταβίβαση επειγόντων μηνυμάτων

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΟΡΙΑ ΚΑΛΥΨΗΣ


α) στην Αθήνα και σε περιοχές που εκτείνονται σε ανώτατη χιλιομετρική ακτίνα 35 χλμ. γύρω από αυτή (σημείο
μέτρησης θεωρείται η πλατεία Συντάγματος),
β) στη Θεσσαλονίκη και σε περιοχές που εκτείνονται σε ανώτατη χιλιομετρική ακτίνα 20 χλμ. γύρω από αυτή
(σημείο μέτρησης θεωρείται η πλατεία Δημοκρατίας) και
γ) στις πόλεις Τρίκαλα, Καρδίτσα, Λάρισα, Ιωάννινα, Πάτρα, Λάμια, Βόλος, Κόρινθος, Ηράκλειο Κρήτης, Καβάλα,
Χανιά Κρήτης
Σε όλα τα υπόλοιπα αστικά κέντρα της Ελλάδας που δεν αναφέρονται παραπάνω, παρέχεται απολογιστική
αποζημίωση στην πλειονότητα των καλύψεων.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (F.A.Q.)


1. Ποιοι δικαιούνται την κάλυψη ;
Όλοι οι πελάτες της Clemic Services ΑΕ που έχουν συμβόλαιο υπηρεσιών με την εταιρεία στο πλαίσιο του
οποίου η επείγουσα τεχνική βοήθεια παρέχεται δωρεάν.

2. Τι καλύπτει η τεχνική βοήθεια στην κατοικία;
Περιπτώσεις έκτακτων και επειγόντων περιστατικών που χρήζουν την άμεση αποστολή τεχνικού για την
αποκατάσταση ή περιορισμό της ζημιάς σε διαμερίσματα πολυκατοικιών και κοινόχρηστους χώρους
αυτών. Με τη δωρεάν υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας της Clemic Services ΑΕ μπορείτε να
επικοινωνήσετε στους αριθμούς 210 9469741 ή 211 1075754 με το 24ωρο τηλεφωνικό μας κέντρο και θα
σας στείλουμε άμεσα τον επαγγελματία τεχνικό – υδραυλικό, ηλεκτρολόγο, τεχνικό υαλοπινάκων (τζαμά) ή
κλειδαρά που χρειάζεται για να αποκαταστήσει ή να περιορίσει άμεσα τη ζημιά. Επιπλέον, παρέχονται μια
σειρά από άλλες χρήσιμες υπηρεσίες βοήθειας που θα διευκολύνουν την επιστροφή στην καθημερινή ζωή.

3. Καλύπτονται οι κοινόχρηστοι χώροι;
Ναι, ειδικά όμως στους κοινόχρηστους χώρους πολυκατοικιών παρέχονται μόνο οι καλύψεις
1, 2, 3, 4, 7 και 13.

4. Τι συμπεριλαμβάνεται στο όριο κάλυψης;
60€ ανά επίσκεψη για το κόστος μετακίνησης και εργασίας τεχνικού, δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος
υλικών ή ανταλλακτικών που απαιτούνται για την αποκατάσταση της ζημιάς. Η κάλυψη ισχύει έως δυο
φορές το έτος ανά ειδικότητα .

5. Ποιες περιπτώσεις καλύπτονται από τον Υδραυλικό;
Θραύση σταθερών υδραυλικών εγκαταστάσεων (σωλήνες και βάνες) που βρίσκονται μέσα στην τοιχοποιία
του διαμερίσματος/κοινόχρηστου χώρου και που προκαλούν ζημιές είτε στα αγαθά του ασφαλισμένου είτε
και άλλων ατόμων. Δεν καλύπτονται οι αποχετεύσεις, ζημιές από υγρασία, επισκευή ή αντικατάσταση
ειδών υγιεινής και η επισκευή ή αντικατάσταση καζανακίου και εξαρτημάτων του.

6. Ποιες περιπτώσεις καλύπτονται από τον Ηλεκτρολόγο;
Διακοπή της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας που προήλθε από βλάβη στην σταθερή ηλεκτρική
εγκατάσταση που βρίσκεται μέσα στην τοιχοποιία του διαμερίσματος /κοινόχρηστου χώρου. Δεν
καλύπτονται η επισκευή φωτιστικών, η επισκευή βλαβών σε ηλεκτρικές συσκευές, πτώση τάσης και
οποιοδήποτε πρόβλημα το οποίο μπορεί να οφείλεται στις βλάβες του δημοσίου δικτύου.

7. Ποιες περιπτώσεις καλύπτονται από τον Κλειδαρά;
Απώλεια ή κλοπή κλειδιών ή αδυναμία λειτουργίας ή αχρήστευσης της κλειδαριάς της κυρίας εισόδου του
διαμερίσματος /κοινόχρηστου χώρου.

8. Ποιες περιπτώσεις καλύπτονται από τον τεχνικό υαλοπινάκων;
Θραύση κρυστάλλων, υαλοπίνακες σε εξωτερικές πόρτες ή παράθυρα εφόσον υπάρξει πλημύρα από βλάβη
στις υδραυλικές εγκαταστάσεις, πυρκαγιά ή κλοπή με διάρρηξη.

9. Τι πρέπει να κάνω για να καλέσω τον τεχνικό;
Καλέστε στην γραμμή αναγγελίας ζημιάς : 210 9469741 ή 211 1075754
Η γραμμή λειτουργεί όλο το 24ώρο.

10. Ποια είναι η διαδικασία μέχρι να φτάσει ο τεχνικός στην κατοικία;

  • Κλήση και αναγγελία ζημιάς στην αφιερωμένη γραμμή
  • Επιβεβαίωση κάλυψης με τον συντονιστή τεχνικής βοήθειας
  • Επιλογή και αποστολή Τεχνικού
  • Κοινή τηλεφωνική συνομιλία τεχνικού /ασφαλισμένου / συντονιστή τεχνικής βοήθειας
    για τις πρώτες οδηγίες περιορισμού της ζημιάς
  • Άφιξη τεχνικού και αποκατάσταση της ζημίας

11. Τι γίνεται αν η ζημιά κοστίζει παραπάνω από το όριο κάλυψης;
Σε περιπτώσεις που το κόστος υπερβαίνει το όριο κάλυψης ο τεχνικός υποχρεούται να ενημερώσει τον
ασφαλισμένο για το περεταίρω κόστος και εφόσον το αποδεχθεί επισκευάζει τη ζημιά (τα πρώτα 60€
καλύπτονται από την Clemic Services A.E. ).

12. Εκτός από την βασική υπηρεσία, τι άλλες παροχές δικαιούμαι;
Παρακαλούμε ανατρέξτε στον παραπάνω συγκεντρωτικό πίνακα με τις καλύψεις του προγράμματος και
στους Ειδικούς Όρους.

13. Τι γίνεται σε περιοχές που δεν υπάρχει δίκτυο τεχνικών;

  • Κλήση και αναγγελία ζημιάς στην αφιερωμένη γραμμή
  • Επιβεβαίωση κάλυψης με τον συντονιστή τεχνικής βοήθειας
  • Έγκριση χρήσης τεχνικού της επιλογής σας
  • Προσκόμιση τιμολογίου ή νόμιμης απόδειξης του τεχνικού στο τμήμα αποζημιώσεων
  • Κατάθεση του πόσου (μέχρι 60€) στον τραπεζικό λογαριασμό του ασφαλισμένου

14. Τι γίνεται αν η ζημιά δεν έχει επείγοντα χαρακτήρα;
Μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο και να σας προτείνουμε τεχνικούς αντίστοιχης
ειδικότητας από το δίκτυο συνεργατών μας.

 

πυρασφάλεια

Διαβάστε εδώ

Please wait...